„Nie ma takiej restauracji, którą nie mógłbym się zająć” – to motto Roberta Irvina, amerykańskiego kucharza i restauratora. Zaledwie w ciągu kilku dni i przy ograniczonym budżecie, nasz prowadzący zdiagnozuje problemy restauracji, która przestała być rentowna i odwiedzana przez klientów. Robert zastanowi się, co szwankuje i co trzeba poprawić. Z problemami zostaną skonfrontowani właściciele i personel restauracji. Robert Irvine będzie nadzorował wielkie porządki i gruntowne czyszczenie lokalu, zaproponuje nowy wystrój, by był bardziej komfortowy, nowoczesny i atrakcyjny dla klientów. Zmieni menu ograniczając je do kilkunastu pozycji. Przekona restauratorów do kupowania lepszych jakościowo produktów, podpowie, jak powinien wyglądać marketing i działania PR-owskie. Będzie pracował z personelem, nierzadko zmieniając zakres obowiązków – tak, aby każdy z pracowników czuł się dobrze, lubił swoją pracę i wykonywał ją dobrze. I właściciele i personel dostaną masę przydatnych wskazówek, podpowiedzi i tricków, które pomagają sprawnie prowadzić świetną, uwielbianą przez klientów restaurację serwującą dania na wysokim poziomie.
OPISY ODCINKÓW Z SEZONU JESIEŃ 2016: