Na łamach poradnika „10 sposobów na modę według Mai Sablewskiej”, autorka – uważana dzisiaj za ikonę stylu – dzieli się swoimi doświadczeniami dotyczącymi mody. Książka ukazała się 7 listopada nakładem wydawnictwa G+J Książki. TVN Style jest jej patronem medialnym.
Bez uśmiechu nigdy nie będziesz w pełni ubrana – to motto autorki oraz hasło przyświecające publikacji.
W poradniku „10 sposobów na modęwedług Mai Sablewskiej” Maja Sablewska – menedżerka gwiazd i doradca wizerunkowy – podaje sposoby na to, jak umiejętnie korzystać z mody i jakich zasad warto się trzymać. Opowiada też o tym w jaki sposób wkroczyła do świata show-biznesu, który docenia jedynie największe osobowości.
Autorka przywołuje w jaki sposób wypracowała swój własny niepowtarzalny styl oraz … w jaki sposób nieśmiała zakompleksiona dziewczyna stała się dzisiaj ikoną dobrego stylu?
„Byłam…
zakompleksioną dziewczyną w za dużych bluzach, pod którymi próbowałam ukryć siebie i swoje marzenia. Miałam aparat na zębach i bardzo ciemne włosy. Wyglądałam jak klasyczna brzydula.
Jestem…
dziewczyną, która poprzez różne sytuacje życiowe, ciągłą pracę, ucząc się na błędach, stworzyła własny styl. Jeśli wychodząc z domu, czuję się dobrze, to znaczy, że jestem dobrze ubrana. Praca daje mi radość. Jestem szczęśliwa. Marzę, stawiam sobie cele i staram się je osiągnąć. Pracuje na swoje marzenia i kocham ludzi.
Będę…
pomagać innym. Kiedy pracowałam z gwiazdami, starałam się nie tylko świetnie je wypromować, ale zbudować w nich pewność siebie. Teraz czuję wielkie wsparcie ze strony ludzi, którzy do mnie piszą i pytają o rady. Dlatego będę ich wspierać w tym, co mnie samej udaje się najlepiej – w zabawie stylem. Chcę być waszym Doradcą Wizerunkowym i przekazać moje sposoby na modę… z uśmiechem.”
O autorce:
Maja Sablewska – menedżerka gwiazd, doradca wizerunkowy, osobowość telewizyjna. Zajmowała się karierą największych gwiazd polskiego show biznesu. Była jurorką w pierwszej edycji show stacji TVN X Factor. Jako doradca wizerunkowy współpracowała ze światową marką kosmetyczną, zaś w 2012 r rozpoczęła przygodę z modą, podejmując współpracę ze znaną w Europie polską marką MOHITO.