Obecnie przedsiębiorcy mierzą się z ogromnymi trudnościami w związku z drugą falą pandemii. Dla wielu właścicieli małych firm jest to równoznaczne z zakończeniem swoich działań. Kanał TVN Style chce wesprzeć lokalne kobiece biznesy w całej Polsce i pokazać je szerszej publiczności. Zapraszamy do zgłaszania firm na Instagramie poprzez oznaczanie ich hashtagiem #KobiecyBizneswTVNStyle oraz @tvnstyle_official. Swoje propozycje mogą dodawać również widzowie i internauci.
Wybrane kobiece marki zostaną pokazane w wiosennym sezonie „Pani Gadżęt”. Będzie to nowy element programu. Kamera TVN Style wraz z Anną Nowak-Ibisz odwiedzi w miejscu pracy kobiety pełne pasji i pomysłów. Pokaże również jak powstają rękodzieła, w jaki sposób działają małe manufaktury i lokalne marki. W tym przedświątecznym czasie poszukiwań prezentowych, każda oznaczona firma zostanie również pokazana na oficjalnym profilu kanału TVN Style na Instagramie.
- Nasza wizja nigdy nie stoi w miejscu, lecz podlega nieustannej ewolucji. Wpływ na to mają nie tylko nowe trendy, prądy czy mody, ale przede wszystkim zmieniające się zapatrywania człowieka na jego miejsce w świecie. Szczególnie teraz, w tym trudnym czasie pandemii. Dlatego powstał pomysł na pokazanie inspirujących kobiet i polskich, małych, wartościowych biznesów. Każda z nas chce się rozwijać, poszerzać własne horyzonty, realizować marzenia, wyrażać siebie. Stawiamy na autentyczność oraz programy prowadzone przez kobiety, które są prawdziwymi pasjonatkami. Dlatego wspierajmy siebie i inspirujmy nawzajem – dodaje Sylwia Maj-Sawicka, szefowa kanału TVN Style.