W 2016 roku kanał TVN Style był liderem oglądalności w Polsce wśród kanałów lifestylowych. Średni udział w ubiegłym roku wyniósł 0,7% i był aż o 0,13 punkt procentowego wyższy niż stacji, która zajęła drugie miejsce w zestawieniu. W porównaniu do 2015 roku widownia TVN Style urosła aż o 4,5%.
Pierwsze miejsce nasz kanał zajął także w zestawieniu stacji najchętniej oglądanych przez widzów w wieku 16-49 lat. Tutaj nasz udział wyniósł w 2016 roku aż 0,95% po wzroście o 5,56% w porównaniu do 2015 roku.
Takie wyniki bardzo nas cieszą, bo są dowodem na to, że chętnie i często nas oglądacie. Nie chcemy Was zawieść i na wiosnę przygotowujemy dla Was jeszcze ciekawszą ofertę. Szczegóły poznacie już we wtorek 24 stycznia. Wtedy też swoją premierę będzie miał nasz nowy spot. ZOBACZ ZDJĘCIA ZZA KULIS >