Dziś ukazały się wyniki oglądalności stacji lifestylowych w pierwszym półroczu 2019 roku. Nasza stacja znalazła się na pierwszym miejscu rankingu, co oznacza, że najwięcej widzów oglądało właśnie nas!
Nasz udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,63% po niewielkim spadku w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Wśród widzów w wieku 16-49 lat (tzw. grupa komercyjna, do której kierowana jest większość reklam) udział wyniósł już 0,93%.
W badanym przez Nielsen Audience Measurement okresie na naszej antenie oglądałyście najchętniej m.in. 17. sezon "Pani Gadżet", "Nową misję ratunkową", "Kto tu mieszka?", "Powrót doktora Szczyta" i "Eks-tra zmianę".
Na drugim miejscu w zestawieniu stacji lifestylowych za 1. półrocze 2019 roku znalazła się inna stacja z Grupy TVN Discovery: HGTV Home & Garden.